+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

HOTEL HARRACHOVKA-WELLNESS Bewertungen

Hotelbewertung

82%
Sehr gut

von 128 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    85%
  • Sauberkeit

    84%
  • Ausstattung

    81%
  • Komfort

    80%
  • Preis-Leistungverhältnis

    78%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Waldemar Switava

Familie mit älteren Kindern, 3.2.2022

Polsko

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Przepraszam, ale dosłownie nic. Jest to bardzo przykre, ale nic

  • 1. Oferta internetowa nie odpowiada stanowi faktycznemu, inną cena na stronie internetowej obiektu a inną w realu 2. Oferowana kolacja 02.02 była skandaliczna 3.01.02 posiłek oferowany spowodował u mnie i osoby towarzyszącej zatrucie, z wtorku na środę w nocy obydwoje wymiotowalismy - całą noc. Informacja w recepcji pozostała beż odpowiedzi. Było to bez znaczenia. W środę 02.02 cały dzień byliśmy w łóżkach z typowym zatruciem. Obsługa hotelu nie wykazała żadnego zainteresowania. Mamy nagrany film z kolacji oferowanej w dniu 02.02

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Stanislava Hubáčková

Einzelreisender, 16.9.2013

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
30 %
  • Umístění hotelu.

  • Na pokoji mi zapáchal kanál, ovladač na televizi byl zalepený páskou - vypadávaly baterie. Při výdeji jídla jsme si připadali jako "žebrající" - pan kuchař se vždy divil, když jsme si chtěli dát přidat, měl spoustu připomínek. Necítili jsme se vůbec dobře, raději jsme odcházeli z večeře hladoví.

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3

Petr

Älteres Paar, 20.7.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
32 %
  • Není co

  • Neuklizeno, ručníky zřejmě neprané, ovoce (snídaně) je asiv červenci těžko dostupné. A perličkou je uzavření chladničky do skříně - copak to může chladit?

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
2

Sina Feuer

Junges Paar, 12.3.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Nie wieder. Bad sehr schmutzig, es stank so sehr nach verstopftem Waschbeckenabfluss in unserem Zimmer, dass wir über Nacht immer den Lüfter im Bad anlassen mussten. Nix mit Wellness, alles ziemlich verdreckt, der Pool sehr kalt, Frühstück ziemlich wenig und die Tische und Tischdecken auch dreckig....der Service unzureichend, nicht gerade freundlich. Also wir fahren dort auf jeden Fall nicht wieder in dieses Hotel!

Persönlich
3
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 22.9.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Petr Hudec

Familie mit kleinen Kindern, 5.1.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
2

Hana

Gruppe von Freunden, 15.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

INTERCONTI Ing. Tomáš Bravený s.r.o. Tomáš Bravený

Einzelreisender, 14.7.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
4
Wert/Geld
3

Petra

Familie mit kleinen Kindern, 17.9.2021

Příbram Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Jediná výhoda v hotelu byla, že celý personál od recepci, přes čísníky, servírky byly opravdu příjemní.

  • V tomto hotelu se vrátíte hoooodně zpátky v čase. Dost zkousnu, ale toto jsem již nedala. V koupelně/wč nešly vůbec zavřít ani dovřít dveře (po nahlášení na recepci pak vyměnily dveře během dne, které zase nešly zevnitř koupelny/wc otevřít jak dřely. Další nešly zavřít dveře do sprchového koutu a držák na sprchu nedržel (vše během dne opravili) bohužel držák na sprchu dali jaký zrovna měli a nevyzkoušeli ho, takže se nešlo sprchovat, aby byla sprcha v držáku, jelikož byl vysoko bez možnosti nastavení sklonu, takže stříkal skoro horem přes prchové dveře. Otevřít skříň z dobý mé babičky se člověk bál, jelikož "madla"na otevření skříně držela/nedržela a člověk se bál, že zůstanou v ruce. Bazén byl studený, šla vyhovět jen solná jeskyně. Nábízí welnes hotel, ale žádné welnes mít nemůžete, proč to nenapíšou? Vybavení pokojů (skříně, postele tak 80+90léta) Další člověk měl nahlášené omezení ve stravě (bez lepku a laktózy). První večeře - tvrdili, že polévka je bez lepku a že mohu s dcerou v klidu jíst. Dcera 5 let už chtěla si dát do pusy a v tom jsem si všimla, že jsou v tom nudle - při dotazu v kuchyni, zda jsou to rýžové nudle a jsou bez lepku, bylo řečeno, že polévka je bez lepku, ale nudle ne - jediné štěstí, že jsem si všimla, jinak by byl malér. Co se týká snídaní a máte zdravotní omezení ve stravě (my bezlepkáři jsme zvyklí, že si bereme jídlo s sebou), ale tady snaha absolutně žádná. Ze snídaně jsme nemohli absolutně nic. Přijde mi líto, že když mají nahlášeno dopředu, že bude toto omezení, proč nekoupí 1 balený chleba či tak. Dále mi chybělo označení alergenů u jídel. Co se týká čistoty, tak taky žádná sláva. Chtělo by to pořádně umývat sprchový kout a vše i po stěnách a vysávat i v rozích a všude. Když jsme otevřeli skříně a nezůstalo nám madlo v ruce, tak po nandání oblečení do škříně jsme měli oblečení špinavé, jak to bylo zaprášené. Harrachov je hezký a je hodně výletů okolo, vím, že se budu chtít vrátit do těchto končin,ale určitě už ne sem do tohoto hotelu. To opravdu ne.

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 6.3.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Personál se snažil, ale nemohl dohnat vše, to nebylo v jejich silách!!

  • Na stránkách nabízíte spoustu služeb, nebylo k dispozici většina. Hodně cestujeme, ale za parkovné u hotelu kde jsme ubytovaní, jsme ještě nikdy nikde neplatili !!!! Vím že to máte na stránkách....ale....

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Junges Paar, 20.8.2011

Hotel Harrachovka, Harachov

  • Gesamtbewertung
50 %
  • v tomto hotelu jsme byli podruhé a je to trochu zklamání, nevím jestli je rozdíl v zimní sezóně, ale si ano, protože v létě, nebyla taková čistota na pokojích, i v jídelně to nebylo nic moc, ale vaří tam stejně dobře a wellnes je skvělý.

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
5

Ivan Kazda

Älteres Paar, 31.12.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
2

Zuzana Vyoralová

Gruppe von Freunden, 15.3.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotel byl pěkně zařízený, personál se choval poměrně chladně, vyjma jedné paní servírky, recepční se ani nedotázala na spokojenost, wellness procedury byly příjemné, dokonce jsme si připlatily některé další, nicméně obsluhující personál nám průběh a funkce moc nevysvětlil. Časový harmonogram procedur byl sestaven vhodně, celkově jsme byly spokojeny.

Persönlich
3
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
5

Sylva T.

Familie mit kleinen Kindern, 15.3.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Náš víkendový pobyt v hotelu Harrachovka bych hodnotila spíše negativně. Ale začnu kladnými prvky: možnost absolvování lázeňských procedur (což je však v hotelu tohoto typu samozřejmostí), výborné jídlo, velice milý personál v kuchyni, jídelně, baru, kavárně, prostorný dětský koutek. A nyní zápory: Personál recepce převážně strohý a bez zájmu (ne však každý). Za hlavní negativum však považuji pokoj, jeho vybavení a čistotu. Postele měly rozbité rošty (přes naši reklamaci nedošlo k nápravě), dveře byly oprýskané, většina televizních kanálů s chabým signálem, v koupelně neodtýkal odpad v umyvadle. Pokoj ROZHODNĚ nehodnotím na čtyři hvězdy. Přirovnala bych ho k tříhvězdičkovému pokoji z dob socialismu. Jak jsem již psala, mnoho věcí bylo tak, jak má, ale celkový dojem je špatný. Do tohoto hotelu se již nevrátíme.

  • Náš víkendový pobyt v hotelu Harrachovka bych hodnotila spíše negativně. Ale začnu kladnými prvky: možnost absolvování lázeňských procedur (což je však v hotelu tohoto typu samozřejmostí), výborné jídlo, velice milý personál v kuchyni, jídelně, baru, kavárně, prostorný dětský koutek. A nyní zápory: Personál recepce převážně strohý a bez zájmu (ne však každý). Za hlavní negativum však považuji pokoj, jeho vybavení a čistotu. Postele měly rozbité rošty (přes naši reklamaci nedošlo k nápravě), dveře byly oprýskané, většina televizních kanálů s chabým signálem, v koupelně neodtýkal odpad v umyvadle. Pokoj ROZHODNĚ nehodnotím na čtyři hvězdy. Přirovnala bych ho k tříhvězdičkovému pokoji z dob socialismu. Jak jsem již psala, mnoho věcí bylo tak, jak má, ale celkový dojem je špatný. Do tohoto hotelu se již nevrátíme.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 2.11.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Petr Štěpánek

Familie mit kleinen Kindern, 1.1.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Umístění hotelu v centru Harrachova a velká hernička pro děti.

  • Bohužel těch věcí je hodně. Snídaně - každý den stejná, ty nejlevnější salámy a sýry Wellness - je opravdu odvaha nazvat tento hotel jako wellness. Sauna je umístěná ve sklepě, v nevětrané místnosti bez okna. Lavice jsou příšerně nepohodlné a není na nich ani polster. Není zde připravená voda k pití. Obsluha - moc úsměvů se člověk nedočká a nejhorší je starší pán na baru. Nepříjemný a neochotný. Vstupní karta - musel jsem si jí nechávat přečipovat asi pět krát, protože se pokaždé vymazala, když přišla do kontaktu s mobilem. Člověk to nosí holt v jedné kapse. Poměr cena/výkon - za cenu přes 2 000,- Kč za noc je v okolí plno jiných lepších alternativ. Ještě musíte platit i za parkoviště. Celkově velká nespokojenost s hotelem a určitě se sem už nevrátíme.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 5.8.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petr Vaníček

Älteres Paar, 1.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Termíny procedur byly naplánovány bez ohledu na náš plánovaný program a s určitými obtížemi se je podařilo změnit, naplánovaná procedura (thermo-spa se zábalem) byla zrušena bez předchozího upozornění. Náhrada nám byla nabídnuta, ale byl problém s termíny.Personál snaživý, ale málo profesionální. Rozhodně neodpovídá hotelu se čtyřmi hvězdičkami.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
6

Ladislav Tocháček

Älteres Paar, 14.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Lokalita hotelu, kuchyně,

  • čistota, zanedbané venkovní okolí a zahrada

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 9.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
8