+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

HOTEL HARRACHOVKA-WELLNESS Recenze

Hodnocení hotelu

82%
Velmi dobré

dle 128 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    85%
  • Čistota

    84%
  • Vybavení

    81%
  • Pohodlí

    80%
  • Poměr cena/kvalita

    78%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 3.8.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Stanislav

jednotlivec, 3.8.2022

Ústí nad Labem Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Milý,vstřícný a ochotný personál hotelu. Služby na hotelu.

  • Nedostatečný úklid na pokojích viz. pokoj č. 302 - prach a mouchy na koberci , pod pstelí dámské spodní prádlo. Nefunkční lednice.

Personál
10
Služby
8
Čistota
4
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Dana

rodina s malými dětmi, 23.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

David Průcha

rodina s malými dětmi, 16.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Pavlína Halounková

skupina přátel, 6.7.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Jídlo, umístění hotelu, útulný pokoj, bazén

  • Personál občas nestíhal

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina s malými dětmi, 28.5.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Das Personal war sehr freundlich.

  • Die Ausstattung der Zimmer lässt zu wünschen übrig. Die Aufbettungscouch ist sehr hart. Die Handtücher konnten nicht trocknen und es wurden auch keine gewechselt. Das Essen war zwar reichlich, aber oft kalt und kaum gewürzt. Der Automatenkaffee war sehr dünn.

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 17.4.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.2.2022

Deutsch

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Sehr nettes Personal Skiaufbewahrung in Schränken Frühstück und Abendessen ausreichend

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Waldemar Switava

rodina se staršími dětmi, 3.2.2022

Polsko

  • Celkové hodnocení
24 %
  • Przepraszam, ale dosłownie nic. Jest to bardzo przykre, ale nic

  • 1. Oferta internetowa nie odpowiada stanowi faktycznemu, inną cena na stronie internetowej obiektu a inną w realu 2. Oferowana kolacja 02.02 była skandaliczna 3.01.02 posiłek oferowany spowodował u mnie i osoby towarzyszącej zatrucie, z wtorku na środę w nocy obydwoje wymiotowalismy - całą noc. Informacja w recepcji pozostała beż odpowiedzi. Było to bez znaczenia. W środę 02.02 cały dzień byliśmy w łóżkach z typowym zatruciem. Obsługa hotelu nie wykazała żadnego zainteresowania. Mamy nagrany film z kolacji oferowanej w dniu 02.02

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
2

Anonym

dospělý pár, 16.1.2022

Litoměřice Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • příjemné prostředí a vstřícnost celého personálu

  • nemáme žádnou výtku

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 18.12.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Roman Szarowski

jednotlivec, 17.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Se všímj-personál,čistota,klidné prostředí blízko centra.

  • bez připomínek

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 16.10.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Přijeli jsme z hotelu v Polsku asi v jedenáct hodin. Slečna v recepci nás poslala do dvou hodin do restaurace Praha.Hotel byl skoro prázdný.Jinak dobrý.

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 22.9.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Petr Hurych

dospělý pár, 18.9.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
85 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Petra

rodina s malými dětmi, 17.9.2021

Příbram Česká republika

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Jediná výhoda v hotelu byla, že celý personál od recepci, přes čísníky, servírky byly opravdu příjemní.

  • V tomto hotelu se vrátíte hoooodně zpátky v čase. Dost zkousnu, ale toto jsem již nedala. V koupelně/wč nešly vůbec zavřít ani dovřít dveře (po nahlášení na recepci pak vyměnily dveře během dne, které zase nešly zevnitř koupelny/wc otevřít jak dřely. Další nešly zavřít dveře do sprchového koutu a držák na sprchu nedržel (vše během dne opravili) bohužel držák na sprchu dali jaký zrovna měli a nevyzkoušeli ho, takže se nešlo sprchovat, aby byla sprcha v držáku, jelikož byl vysoko bez možnosti nastavení sklonu, takže stříkal skoro horem přes prchové dveře. Otevřít skříň z dobý mé babičky se člověk bál, jelikož "madla"na otevření skříně držela/nedržela a člověk se bál, že zůstanou v ruce. Bazén byl studený, šla vyhovět jen solná jeskyně. Nábízí welnes hotel, ale žádné welnes mít nemůžete, proč to nenapíšou? Vybavení pokojů (skříně, postele tak 80+90léta) Další člověk měl nahlášené omezení ve stravě (bez lepku a laktózy). První večeře - tvrdili, že polévka je bez lepku a že mohu s dcerou v klidu jíst. Dcera 5 let už chtěla si dát do pusy a v tom jsem si všimla, že jsou v tom nudle - při dotazu v kuchyni, zda jsou to rýžové nudle a jsou bez lepku, bylo řečeno, že polévka je bez lepku, ale nudle ne - jediné štěstí, že jsem si všimla, jinak by byl malér. Co se týká snídaní a máte zdravotní omezení ve stravě (my bezlepkáři jsme zvyklí, že si bereme jídlo s sebou), ale tady snaha absolutně žádná. Ze snídaně jsme nemohli absolutně nic. Přijde mi líto, že když mají nahlášeno dopředu, že bude toto omezení, proč nekoupí 1 balený chleba či tak. Dále mi chybělo označení alergenů u jídel. Co se týká čistoty, tak taky žádná sláva. Chtělo by to pořádně umývat sprchový kout a vše i po stěnách a vysávat i v rozích a všude. Když jsme otevřeli skříně a nezůstalo nám madlo v ruce, tak po nandání oblečení do škříně jsme měli oblečení špinavé, jak to bylo zaprášené. Harrachov je hezký a je hodně výletů okolo, vím, že se budu chtít vrátit do těchto končin,ale určitě už ne sem do tohoto hotelu. To opravdu ne.

Personál
10
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Slavomír Hynek

dospělý pár, 27.9.2020

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Skoro vše, hlavně personál v restauraci

  • Nemáme ngativní připomínky

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 25.9.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 20.9.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 6.9.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Ochota, vstřícnost a úsměv personálu!

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8